יום שישי, 10 ביולי 2009

לא רק מדבקה: קליין ובוחניק מבטיחים לחשוף מוצרים נוספים בשבוע הבא

טוקבק מס 581
בוחניק, הבעלים של חברת סייפסקיי, אמר היום ל"כלכליסט", כי "באתר החברה מצויים מוצרים מעניינים נוספים, מתוך 130 פטנטים בהם אנו אוחזים"; הבטיח כי המוצרים שייחשפו יהיו "הפתעה גדולה עבור כולכם"
עונת המלפפונים: כל מלפפון ממציא

מה עושה תמי הרספטר, חברה של שרה נתניהו בלשכת ראש הממשלה?

טוקבק מס' 580
תמי הרספטר, חברה קרובה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, מונתה ליועצת מיוחדת לראש הממשלה לענייני "מיתוג מדינת ישראל" - כך דווח הערב (חמישי) בערוץ 10. לפי הדיווח, הרספטר והגברת נתניהו חברות שנים רבות.
מה היא עושה? כמו השפן: מניקור, פדיקור, ומדברת שטויות

שביל האופניים שנוסע איתך לכל מקום

טוקבק מס' 579
תודה לאלדד על הפוסט
שני מעצבים הציגו בתחרות עיצוב מכשיר שמצייר סביב הרוכב שביל אופניים באמצעות לייזר. כעת הם מתכוננים לעבור לייצור מלא
כל מי שנסע באופניים בעיר ישראלית ממוצעת יודע כמה קשה לשרוד בכבישים כשאין לך נתיב משלך. מכוניות דוחקות אותך , נהגים לא רואים אותך או סתם מתייחסים אליך כאוויר, דלתות נפתחות בפניך ומורחות אותך על הכביש. וכל זה מבלי לדבר על העשן.
כן, עם נצנצים

יום חמישי, 9 ביולי 2009

אסון מתוק: אדם נפל למיכל שוקולד ענק - ונהרג

טוקבק מס' 578
עכשיו זה ברור - יותר מדי שוקולד יכול להרוג. וינסנט סמית השני (29) נאלץ לגלות זאת על בשרו, לאחר שנפל למיכל שוקולד מותך במפעל במדינת ניו ג'רזי בארצות הברית.
התאונה אירעה לאחר שסמית - עובד זמני במפעל "שירותי קקאו בע"מ" - התבקש להעמיס את השוקולד לתוך מיכל בעומק 2.5 מטרים. הוא נפל לתוך המיכל, נחבט בראשו ממוט הערבול - ונהרג במקום.
ציפיות מסוכנות


יום רביעי, 8 ביולי 2009

תלוי ועומד

טוקבק מס' 577
הסדרה “Hung” מבית HBO מספרת על בחור עם סוד שמח במכנסיים. חרמנים אתם כנראה לא תצאו ממנה, אבל אם דרמות רגישות עושות לכם את זה, נראה שתבואו על סיפוקכם
מה שתלוי מתייבש ונופל

חוקרים: גידלנו תאי זרע אנושיים במעבדה

טוקבק מס' 576
צוות מדענים בריטי טוען שהצליח לגדל תאי זרע אנושיים מתאי גזע עובריים, וניתן יהיה להשתמש בהם למחקר בתחום האי פיריון

תן לי בבקשה, אחד שיודע להתפיל מים בזמן

הבצורת תפגע מעכשיו בכיס של כולנו

טוקבק מס' 575
החל מ-17 ביולי, כל משפחה שתחרוג מסל צריכת המים שלה, תצטרך לשלם קנס כספי. ח"כ תירוש המתנגדת לחוק: "הממשלה מנצלת בציניות את משבר המים כדי להגדיל את הכנסות המדינה"

מטבע חדש עובר לסוחר

http://news.walla.co.il/?w=/1/1516561

יום שלישי, 7 ביולי 2009

תעלומת האקזיט: האם לייף-קיפר אכן ביצעה את אחד האקזיטים הגדולים בהיי-טק?

טוקבק מס' 574
MSI הבריטית-טיוואנית הרוכשת לא פירסמה הודעה על העסקה ■ החברה הטייוואנית אינה שווה 21 מיליארד דולר אלא 650 מיליון דולר בלבד ■ אין תימוכין כי לחברה יש אישור מה-FDA ■ רופאים בכירים בארץ טוענים כי אינם מכירים את המוצר וכי מעולם לא פורסמו עליו מאמרים
ובאותיות ברורות יותר:
"המדבקה שלי עברה כבר את ה-FDA. יש לה בלוטוס וחיישנים עם חיבור USB לאופרה בעפולה והיא שרה הבה נגילה כל פעם שנתניהו דובר אמת. יש לה אמינות של 100%. סגן מו"ל הארץ יכריז עליה בקרוב בגיליון מרקערלופט כעל הזנק העשור"
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000477943&fid=594

יום שני, 6 ביולי 2009

אמנון דיק הוא יו"ר רשות השידור החדש

טוקבק מס' 573

איש העסקים אמנון דיק מונה לתפקיד יו"ר רשות השידור. דיק, שהועמד למשרה מטעמו של השר אדלשטיין, ייאלץ להתפטר מדירקטוריון התחנות "רדיו ללא הפסקה" ו"רדיו צפון"

דיק תקבלו


מייקל ג'קסון ייקבר ללא מוח

טוקבק מס' 572
מלך הפופ מייקל ג'קסון יובא אמנם למנוחות ביום שלישי הקרוב, אך מסתבר שלא כל אבריו יונחו בארון הקבורה שלו. העיתון הבריטי "דיילי מירור" דיווח היום (ראשון), כי ג'קסון ייקבר ללא מוחו. הסיבה: האיבר החשוב נלקח לבדיקות נוירולוגיות, בתקווה שאלה יספקו רמזים על נסיבות מותו. בין השאר ייבדק אילו סמים הוא צרך בעבר והאם הוא נטל מינוני יתר.


עיתון קוראים בשירותים.

הרוח של מייקל רודפת את נוורלנד

טוקבק מס' 671
בדיוק כשנדמה שהעיסוק במייקל ג'קסון לא יכול ללכת למקומות מוזרים יותר (נקבר ללא מוח, כרטיסים מוגרלים להלוויה), הרשת מוצפת בדיווחים והוכחות בוידאו לקיומה של רוח הרפאים של ג'קסון האחוזת נוורלנד, כך מדווח הסאן הבריטי.
ידע זה כוח

מאובנים של גמל פרה-היסטורי נמצאו ב...אירופה

טוקבק מס' 570
במחצבה במזרח ספרד מצאו חוקרי מאובנים עקבות של להקה בת עשרה פריטים. העקבות מציגים מבנה כף רגל שטרם נראה, אך הוא מזכיר מאוד את מבנה הפרסה של הגמל בן ימינו, החיה המזוהה ביותר עם המדבר. מה עשה יצור כזה באירופה?
גמל ושמו זיגפריד שניידר

יום ראשון, 5 ביולי 2009

חשד: רב קיים יחסים אינטימיים עם בת 14

טוקבק 569
המשטרה עצרה גבר בן 58 מאזור ירושלים, המוכר כרב בקהילתו, בחשד שקיים יחסים אינטימיים עם חוזרת בתשובה בת 14 שהכיר באינטרנט. לפי החשד, קיימות נערות נוספות שקיימו יחסים עם הרב
הרב לא רצה לאכזב את הקטינה

הצעת חוק: לעגן את זכות העובד לצאת להפסקה כדי ללכת לשירותים

טוקבק מס' 568
חברי הכנסת למען המתאפקים
ועדת השרים לענייני חקיקה תדון היום בהצעת חוק של קבוצת חברי כנסת, בראשם ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה), לעגן בחוק הפסקות לצורך הליכה לשירותים במהלך יום העבודה.
דרושים עובדים עם עצירות כרונית

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1097842.html

סבירות גבוהה שהיידר חוסל בגלל פוליטיקה

טוקבק מס' 567
תודה לירון על הפוסט
על רקע ספר קונספירטיבי חדש דורשים חוקרים, פוליטיקאים וקרובים לחקור שוב את התאונה שבה נהרג מנהיג הימין הקיצוני באוסטריה. במפלגתו מאיימים: נדרוש משאל עם

אי-הוואנה